Praca Dyrektor:
Twój zakres obowiązków Analizowanie i ocena wniosków kredytowych Klientów indywidualnych Podejmowanie decyzji kredytowych (kredyty gotówkowe, limity w rachunkach ROR, karty kredytowe) Przeprowadzanie weryfikacji informacji finansowych i majątkowych Klientów...
Pracownik działu wycen z językiem angielskim
tworzenie wycen / kosztorysów, czytanie rysunków technicznych, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych. zmysł...
Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń
Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis...
Project Manager in Finance
What the day will look like Working as a Manager on the Global Controllership Projects team, you will be part of an international team responsible from the planning to execution of global accounting and finance initiatives, specifically in the following areas:...
Specjalista ds. Controllingu
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży Analiza miesięcznych kosztów oraz weryfikacja poprawności księgowań w systemie Sporządzanie rezerw RMB oraz...
Kontroler znaków pieniężnych (liczarz)
Centrum Zarządzania Gotówką
Leave a Reply